شهید یـزدان علیـــزاده رودی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید یـزدان علیـــزاده رودی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید یـزدان علیـــزاده رودی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام یزدان علیزاده رودی از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : حمزه علی
تاریخ تولد : 1350/06/01
تاریخ شهادت : 1367/01/05
محل تولد : بابل
گلزار شهدای گنج افروز بابل
نحوه شهادت : اصابت خمپاه
محل شهادت : حلبچه - عملیات بیت‌المقدس 4
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


1 – پدرم ! از شما می خواهم که هیچ وقت گریه نکنید زیرا من اسلحه برادرم را بر دوش گرفتم به جبهه رفتم تا پرچم به زمین افتاده برادر شهیدم را بلند کنم و در جهان به احتزاز در آورم .
2 – هیچ وقت نماز جمعه و جماعت را ترک نکنید .
3 – برادرانم ! هیچ وقت دعا و نیایشتان را ترک نکنید . در قیامتع هیچ چیز به جز اعمال خوب به درد شما نمی خورد . 
4 – خواهرانم ! به شما سفارش می کنم که حجابتان را حفظ کنید . شما نیز مانند زینب (س) که از دست دشمنان تازیانه خورد و صبر نمود ، صبر زینبی داشته باشید .
5 – خواهرانم ! شما باید سرمشق زن ها باشید . زن هایی که در کوچه و خیابان با لباس های غربی و با عفتی تمام پرسه می زنند و بفکر خود نیستند را امر به معروف و نهی از منکر کنید و به فکر این جامعه اسلامی باشید . 
6 – ای جوانان محل و شهر ما ! این لباس های غربی در روز قیامت به درد شما نمی خورد بلکه در روز قیامت فقط اعمال نیک و کارهای شایسته به درد شما می خورد .
7 – ای ملت شهید پرور پایین گنج افروز ! وحدت خود را حفظ کنید و در نماز جمعه و جماعت شرکت کنید ، مخصوصا در دعای روح بخش کمیل .

میثم میثم
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۸ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر